Comunicat – OK Lliga – El CE Vendrell guanya 3 a 1 el Lleida

El Vendrell va guanyar 3 a 1 el Lleida en el darrer partit de la primera volta de l’OK Lliga 2018-2019. Tot i la victòria, el Vendrell es manté a la part baixa de la classifiació, però a només dos punts de poder sortir de la zona de descens.

Amb una primera part molt igualada, es va arribar al descans amb el 0 a 0 inicial, sobretot gràcies a la gran actuació del porter local Gerard Camps, que va aturar l’execució de dues faltes directes i de dos penals.
Els gols van arribar a la segona part. Al minut 30, Jordi Ferrer va fer l’1 a 0. Nou minuts després, Maxi Oruste va empatar el partit. Al minut 44, Emanuel Necchi va tornar a avançar el Vendrell en el marcador. Es van viure uns minuts finals d’infart, amb incidència al cronòmetre inclosa, i amb la penya Orgull Roig i Negre empenyent tota l’afició
vendrellenca a animar l’equip. Finalment, al darrer minut, va arribar la tranquil·litat amb un gol de Gerard Miquel, de falta directa, que establia el resultat final de 3 a 1.

El proper dimarts 22 de gener, a les 21 h, el CE Vendrell rebrà la visita del Reus Deportiu en el partit corresponent a la primera jornada de la segona volta.